30 martie 2009

Tort de post cu crema de banane

Posted in Retete culinare, Retete de post tagged , , , , , at 12:07 pm prin Veronica

Săptămâna trecută am găsit pe internet o rețetă de tort de post cu cremă de banane pe care am încercat-o sâmbătă. Cum rezultatul a fost peste așteptări, m-am gândit să v-o împărtășesc:

Blat:

  • 1 pahar zahăr
  • 1 pahar apă minerală
  • 1 și jumătate pahar faină
  • 1/2 pahar ulei
  • 1 lingură gem
  • 1 lingură nucă macinată
  • 1 lingură cacao
  • 1 lingură pesmet
  • esență de rom
  • 1 pliculeț praf de copt

Se amestecă toate ingredientele și se împarte compoziția în două. Se coc două foi în tava rotundă. Timp de coacere: 20 min. la 180°C.

Crema:

  • 2 banane
  • 1 lămâie
  • 1/2 pachet margarină (pentru copt)
  • 1/2 cană zahăr (pudră)
  • 4 banane (pentru ornat)

Se pasează cele două banane, se amestecă cu coaja rasă și cu zeama de la lămâie, cu margarine alifiată și zahărul. Se omogenizează compoziția, apoi se dă la rece 10 minute. Dacă după cele 10 minute vi se pare prea lichidă, se poate amesteca cu puțin gris fiert cu apă.

Când s-au răcit, foile se umplu și se acoperă cu crema de banane. Se ornează apoi cu felii de banană.

Iată cum mi-a ieșit mie:

3 comentarii »

  1. victor said,

    Waw, arata genial! Yammy!

  2. Ioana Irina said,

    delicios
    :X

    frumos blog.
    daca puteti sa ma adaudati la sectiunea “Blog-uri”

    adresa blog ului meu este:

    http://o-viata-frumoasa.blogspot.com

    eu deja va am in lista blogului.

    Bucurii intru Hristos!
    >:D<

  3. Retete said,

    Originala reteta si cred ca e foarte buna.. in plus, arata mai mult decat bine :) mai gasiti retete cu banane si pe http://retete-dietetice.net/banane


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

