Rugăciune pentru căutarea unui duhovnic

Doamne, Tu care nu voiești moartea păcătosului, ci ca să se întoarcă și să fie viu, Tu care Te-ai pogorât pe pământ tocmai spre a învia pe cei ce suspină și care sunt morți prin păcat și spre a-i face vrednici să Te vadă pe Tine, Lumina cea adevarată, pe cât este cu putință omului, trimite-mi un om care să Te cunoască, pentru ca slujindu-l și supunându-mă lui din toate puterile mele, ca și Ție, și făcând voia Ta în a lui, să-Ți plac Ție, singurului Dumnezeu, și să mă învrednicesc și eu, pacatosul, de Împărăția Ta. Amin.

5 gânduri despre „Rugăciune pentru căutarea unui duhovnic

  1. NU AM DUHOVNIC .
    DE CATE ORI AM VRUT SA-MI FAC UN DUHOVNIC , MI-AM DAT SEARA CA NU ESTE DEMN , CA SA-I INCREDINTZ PACATELE , MELE .
    SHI M-AM RETRAS .
    NU MAI SANT DUHOVNICII DE ALTA DATA ….
    CUM ZICEAU MARII NOSHTRII DUHOVNICI
    ADICA SA TE FACA SA POTZI FACE O SPOVADA , BUNA , SA TE INDRUME , SA TE SFATUIASCA , SA TE INVETZE , CE NU SHTII ….
    DAR NU SA COMENTEZE, CU SUBANTZELESURI , SA DEA EXEMPLE , IN BISERICA , SHI SA TE FACA , SA NU MAI MERGI NICIODATA LA SPOVADA , SAU CHIAR LA BISERICA

    Apreciază

  2. Pingback: Rugăciunea pentru duhovnic înainte de spovedanie « Femeia Ortodoxa

  3. Doamne ajuta, Stefania!
    Im pare rau ca ai ajuns la o asemenea concluzie. Fiecare spovedanie pe care o facem este facuta inaintea lui Dumnezeu nu a oamenilor, duhovnicul fiind doar un mijlocitor. De asemenea, este foarte importanta rugaciunea pe care fiecare o face pentru duhovnicul sau inainte de a merge sa se spovedeasca. Un raspuns privitor la aceasta problema, și pe care te invit să îl citești, am gasit in cartea „Sfânta Taina a Spovedaniei pe înțelesul tuturor” scrisă de Protos. Ioachim Pârvulescu și l-am redat in articolul „Rugăciunea pentru duhovnic înainte de spovedanie”.
    Post cu folos!

    Veronica

    Apreciază

Lasă un răspuns

